czwartek, 17 grudnia 2015

Naklejkowy zawrót głowy!

Naszym, a właściwie "Dziecia", hitem są ostatnio książeczki z naklejkami. W przyjemny sposób uczymy się nowych rzeczy, a naklejki po pierwsze pozwalają "Dzieciowi" doskonalić umiejętności manualne, a po drugie sprawiają, że wykonywanie zadań jest przyjemniejsze i atrakcyjniejsze dla kilkulatka.


Kupiliśmy "Dzieciowi" ostatnio dwie książki - naprawdę fajne (cena to ok.20 zł za każdą) - wielostronicowe, kolorowe. Ponadto książka Akademia inteligentnego malucha. IQ. Inteligencja logiczna dla 3-4 latków daje możliwość wielokrotnego przyklejania - strony są śliskie i jeśli dziecko przyklei obrazek zbyt krzywo, może go poprawić.

Z tej serii są jeszcze dwie książki, które na pewno kupię w najbliższej przyszłości :)



Książka również dla starszych dzieci :)



Niestety, że "Dzieć" nie zamierzał się od nich oderwać, dopóki nie skończyły się wszystkie (!) naklejki. Miałam nadzieję, że to nie będą książki na raz. Niestety - stwierdziłam, że w takim tempie zabraknie mi pieniędzy w portfelu.

Zmieniłam koncepcję i kupiłam kilka małych tańszych książek i wyciągam je raz na jakiś czas - nadają się "na raz" ;) Oczywiście jakość jest niższa, ale zadania podobnie rozwijają różne umiejętności Dziecia, więc jestem zadowolona.







Droższe książki zostawiam na specjalne okazje :)

Jeśli nie wiecie, jak sprawić przyjemność dziecku - wystarczy książka z naklejkami i czas spędzony z Wami :) Pamiętajmy o tym szczególnie przed świętami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz