poniedziałek, 15 września 2014

Plastociasto

Podczas robienia szybkich zakupów w znanej kropkowanej sieci natknęłam się na Plastociasto 6 kolorów. Do dłuższego zatrzymania zachęciła mnie też cena - 19,90 zł. Niewiele myśląc wrzuciłam je do koszyka.



Moje 2,5 letnie Dziecię nie miało do tej pory okazji bawić się wyrobami plastelinopodobnymi - chociaż pomagał mi kiedyś robić ciasto ;) Na początku wcale nie chciał wziąć go do ręki, więc najzwyczajniej położyłam mu je na otwartej dłoni i pomogłam zacisnąć pięść. Minę miał dziwną, ale później uśmiechnął się szeroko. Zaczęliśmy eksperymentować wspólnie (zabawka jest od 3 lat i nie wyobrażam sobie, że zostawiłabym go z nią samego). Godzina zleciała bardzo szybko :)

Głównie był to czas "oswajania się" z nowym tworzywem. Poniżej efekty naszych działań. Okazuje się, że świetna zabawa nie wymaga wielkich wydatków.






1 komentarz: